Nog maar 1 nachtje slapen..... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Chantal Schijndel - WaarBenJij.nu Nog maar 1 nachtje slapen..... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Chantal Schijndel - WaarBenJij.nu

Nog maar 1 nachtje slapen.....

Door: Chantal

Blijf op de hoogte en volg Chantal

27 Januari 2006 | Nederland, Amsterdam

Morgen is het dan eindelijk zover.
Na maanden voorbereiding zijn we klaar om te gaan..... Nou ja klaar.....???
Mijn koffer zit nu al aan de 20 kilo en ik ben nog niet eens klaar met pakken!
Dus dat word nog wat.

Om ongeveer 8.00 in de ochtend vertrekken wij morgen richting Schiphol, waarna we na het inchecken van onze koffers nog even lekker wat gaan drinken met iedereen die is meegekomen om ons uit te zwaaien. Rond half 11 zullen we (na heel wat traantjes) dan toch door de douane gaan en om 12.00 vliegen we dan eindelijk richting de zon! Jullie gaan hier lekker bibberen van de kou en ik loop daar rond in korte broek en een shirtje! gna gna gna :p

Ondertussen hebben we 2.203,10 opgehaald!!! En het geld stroomt nog steeds binnen.
Voor de mensen die nog willen geven, het kan nog steeds op bankrekeningnummer:
1298.93.153 tnv C.J.D. Van Schijndel
tav Donatie Indonesië.

Ik heb er heel veel zin in om te gaan, al zie ik er wel tegenop dat ik iedereen (en vooral Rick natuurlijk) onwijs moet missen.
Gelukkig dat er de uitvinding internet en mobiele telefonie bestaat, zodat het thuisfront voldoende op de hoogte blijft.
Over mobiel bellen gesproken. Ik ben van plan in Bandung een prepaid kaartje te kopen zodat ik goedkoper naar Nederland kan bellen. Ik zal dat nummer ook op de site zetten. SMSen liever naar mijn huidige nummer (06-43052220) maar bellen (alleen hoognodig) graag naar dat prepaid kaartje.

Voordat ik ga stoppen wil ik nog even gedag zeggen tegen alle kinderen van groep 5 van de Herman Jozef School! Jullie hebben echt een super mooi boek gemaakt! Doen jullie de groeten aan juf Bets en juf Dorenda van mij?

En tot slot. Iedereen onwijs bedankt voor alle donaties die we tot nu toe hebben gekregen. Hou deze site in de gaten, om te zien wat voor avonturen Nathalie en ik de komende maanden gaan beleven.
En voor de mensen die ik vandaag of morgenvroeg niet meer zie.....

TOT OVER TWEE MAANDEN!!!!

Dikke kus,
Chantal

Ps. Meld je aan voor de mailinglist zodat je meteen weet wanneer er een nieuw bericht op de site staat!!!
(rechts van deze tekst staat ergens zo'n vakje waar je dat kan aangeven)

  • 27 Januari 2006 - 11:30

    Papa:

    Ook wij zullen je ONWIJS gaan missen, maar hopen natuurlijk ook dat je de grootste lol hebt en er veel van opsteekt.

  • 27 Januari 2006 - 20:52

    Fenne:

    He juf !!
    hoe gaat het?
    wij hebben vandaag het fuif van Iza gehad.
    en heb je al zin in morgen?
    want je ga je morgen weg.
    heel erg jammer.
    maar ik zie je nog wel .
    en dat vind ik erg fijn.

  • 28 Januari 2006 - 15:42

    Fenne:

    He juf
    zit je al in het vliegtuig?
    en heb je er zin in?
    en hoe gaat het met Nahtalie?
    Maar ik zal je erg missen.
    maar ik stuur je wel berichtjes.
    want ik hou je op de hoogte.
    Maar ik hoop dat je echt lol zal hebben.
    en natuurlijk ook Nahtalie.
    en ik denk dat de hele klas je gaat missen.
    en ik hoop dat de kinderen daar erg lief zijn voor jou.
    en natuurlijk ook voor Nahtalie.
    heel veel liefs Fenne

  • 28 Januari 2006 - 17:45

    Oom Frank En Tante Carony:

    Goeie reis en veel sucses!!

  • 29 Januari 2006 - 08:03

    Oom Patrick:

    Hoi Chantal,
    Veel succes en plezier gewenst.We zien je over 2 maanden.

    Patrick

  • 29 Januari 2006 - 18:28

    Erica En Consorte:

    Gelukkig zijn jullie heelhuids aangekomen (ook al verliep eea niet helemaal soepel).
    Geniet van het mooie weer, en hopelijk lees ik weer snel wat van je belevenissen.

  • 30 Januari 2006 - 08:38

    Tante Sylvia:

    nou meid, ongeloofelijk spannend allemaal!! Helaas zijn wij niet bij jou afscheid geweest maar bij deze heeel heel veel plezier de komende tijd. Ik hoop dat je er hele mooie herinneringen en goede ervaringen aan overhoudt. Geweldig van jullie wat jullie kunnen betekenen voor de kindertjes op de scholen in de regio van Bandung!!

    groetjes, liefs en kusjes
    van Henk, Sylvia en Amber

  • 30 Januari 2006 - 16:38

    Fenne:

    he juf.
    heb je een goede reis gehad?
    en heb je ook nog kinderen leren kennen?
    want ik ben benieuwd.
    gtoeten fenne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Chantal
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 228
Totaal aantal bezoekers 38304

Voorgaande reizen:

28 Januari 2006 - 25 Maart 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: