De laatste foto's online - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Chantal Schijndel - WaarBenJij.nu De laatste foto's online - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Chantal Schijndel - WaarBenJij.nu

De laatste foto's online

Door: Chantal

Blijf op de hoogte en volg Chantal

31 Maart 2006 | Nederland, Amsterdam

Zo, dit is dan echt het laatste bericht wat ik op de site ga zetten (denk ik haha).
Ik wil nog even zeggen dat ik nu al mijn foto ruimte heb benut en bij de afgelopen 3 verslagen nu ook foto's heb staan, zodat jullie ook kunnen zien wat voor leuke dingen we hebben gedaan ipv het alleen maar te kunnen lezen.

Ik vond het leuk dat jullie met zoveel aandacht en plezier mijn site hebben bijgehouden!!!

Bedankt en misschien tot ziens op de site van mijn volgende reis (haha, voorlopig nog niet hoor, maar wie weet.... haha)

Groetjes,
Chantal

  • 01 April 2006 - 12:27

    Linda En Inge:

    Hé chantal!¡!¡!
    hoe gaat het ermee.
    leuke site heb je.
    waneer kom je terug?¿?¿?

    groetjes,linda en inge

  • 25 Mei 2006 - 18:10

    Frank En Carony:

    Je huwelijks reis?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Chantal
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 4621
Totaal aantal bezoekers 38304

Voorgaande reizen:

28 Januari 2006 - 25 Maart 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: