Nog 26 nachtjes slapen..... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Chantal Schijndel - WaarBenJij.nu Nog 26 nachtjes slapen..... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Chantal Schijndel - WaarBenJij.nu

Nog 26 nachtjes slapen.....

Door: Chantal

Blijf op de hoogte en volg Chantal

02 Januari 2006 | Nederland, Amsterdam

Hoi allemaal....

Tjonge jonge, wat gaat het snel allemaal.
Zo'n 5 maanden geleden waren we nog aan het bedenken waar we naar toe zouden gaan en hoe we het allemaal zouden gaan doen, en nu is het al bijna zover. Nog maar 26 nachtjes slapen en dan is het tijd om te vertrekken naar het warme, zonovergoten Bandung. Ondanks dat ik er erg veel zin in heb, zie ik er wel een beetje tegenop. 2 maanden is toch best lang, maar ik heb mezelf al gezegd, al krijg ik heimwee of wat dan ook.... dan vloeien er maar wat meer tranen, maar ik kom niet eerder dan 25 maart naar huis. Duz.... jullie zullen veeeeel naar mij moeten emailen!!!! hihi....

De acties hebben trouwens al behoorlijk wat geld opgeleverd. We zitten nu aan de 1.720,00 euro en we hopen dat er nog meer binnenkomt zodat we de 2000 euro kunnen halen!!!

We zijn nu aan het kijken of we een aantal engelse leesboekjes kunnen bestellen en deze kunnen laten bezorgen in Indonesië. Dat scheelt toch weer een heleboel gewicht in onze koffer.

Ook moet ik nog regelen dat er wat meer foto's op deze site kunnen. (of iemand moet zich geroepen voelen om 18 euro te betalen en mij voor 1 jaar een foto-ruimte biedt van 200 foto's op deze site) meer mag natuurlijk ook (HINT HINT)

MAG NATUURLIJK NOG ALTIJD MAAR OME WIM HEEFT ZOJUIST 200 FOTO'S GESPONSORD!!!! DANK JE WEL DANK JE WEL JE BENT EEN SCHAT!!!!

Nou ik heb verder nu niet zo veel meer te vertellen. Dus tot de volgende keer!!!!

X Chantal

  • 06 Januari 2006 - 20:17

    Oom Frank.:

    We zullen je missen tijdens het carnavals-concert.
    Groetjes,een tuba speler!

  • 07 Januari 2006 - 07:50

    Elise En Enrico:

    eej meissie
    de tijd vliegt echt ja. en eerlijk gezegd lijkt het voor mij allemaal heel verweg......

    any way wil graag tzt weten hoe laat je gaat e.d. wil natuurlijk wel goed afscheid nemen.


    liefd ons

  • 13 Januari 2006 - 12:10

    Erica:

    tjonge, jonge. De tijd gaat nu echt snel voorbij, nog maar 16 nachtjes... We gaan nog zeker iets leuks doen voordat je gaat!
    xx

  • 21 Januari 2006 - 03:10

    Rachman:

    tjonge jonge je bent tocht bijna hier op indonesie ankommen,tot kijk he.xxx

  • 22 Januari 2006 - 09:38

    Nathalie:

    Ja Chantal,

    Het laatste weekje is begonnen en er staan nog maar 6 daagjes op de teller!! Heel veel suc6 deze week met de tentamens :p en tot op school!

  • 23 Januari 2006 - 09:37

    Monique:

    hoi hoi Channie,

    heel veel succes daar maar je zukt het wel naar je zin hebben denk ik. ik zal je wel even moeten missen bij the Jumbo, maar komt allemaal goed!
    veel plezier!
    kus Monique

  • 24 Januari 2006 - 16:08

    Leonie Van De Westelaken:

    hoi,

    hoe gaat het?
    met mij goed.
    ik hoop dat alles goed in indonesie gaat :P

    groetjes van leonie :P

  • 26 Januari 2006 - 15:40

    Fenne En Iza:

    heee juffie!!!
    ken je ons nog???
    die twee meiden.
    heb je zin in indonesië.
    we hebben je er mee geholpen met die bloemstukjes.
    nog veel plezier.
    GROETEN FENNE EN IZA

  • 26 Januari 2006 - 16:29

    Fenne:

    he,hoe gaat het .
    enheb je er zin in.
    zeker super veel.
    en de hele klas wil je graag weer zien als je terug komt!!!
    ik en Iza hebben al een berichtje gestuurd vandaag.
    en juf Bets mist je helemaal denk ik.
    maar ik wil echt dat je terug komt.
    groeten Fenne

  • 26 Januari 2006 - 18:28

    Linda:

    ik hoop dat je er veel zin in hebt.en dat je nog veel berichtjes stuurt.ik denk dat ik vaak op deze site kom.ik vind het leuk dat je deze site hebt gemaakt.en nog veel sukses.
    groetjes linda

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Chantal
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 188
Totaal aantal bezoekers 38304

Voorgaande reizen:

28 Januari 2006 - 25 Maart 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: