fotos zonder bericht - Reisverslag uit Bandung, Indonesië van Chantal Schijndel - WaarBenJij.nu fotos zonder bericht - Reisverslag uit Bandung, Indonesië van Chantal Schijndel - WaarBenJij.nu

fotos zonder bericht

Door: Chantal

Blijf op de hoogte en volg Chantal

12 Maart 2006 | Indonesië, Bandung

sorry jongens nog geen bericht want het is hier erg drukjes.

Ik doe mijn best het komt zo snel mogelijk, maar hier wel vast wat foto's

x chantal

  • 12 Maart 2006 - 13:55

    Caroline:

    mooie foto's en ik kan alweer bijna zeggen tot snel

  • 13 Maart 2006 - 07:25

    Papa:

    Het lijkt wel een Wet Miss Holland Contest. De kinderen van de Anklung school waren wel blij jou weer te zien zeker ? Ik hoop dat de 3 scholen dinsdag zeer blij zijn met jullie gaven en alvast goede reis naar Sumatra Woensdag.

  • 13 Maart 2006 - 07:26

    Papa:

    Sorry, ik bedoel natuurlijk de reis van Donderdag. Het is nog maandag morgen vroeg dus ik was nog niet helder.

  • 13 Maart 2006 - 08:46

    Erica:

    Hahaha leuke foto's! Zeker die ene waar je zo nat op bent haha
    Nog veel plezier deze twee weekjes xx

  • 13 Maart 2006 - 12:30

    Judith:

    Heej Chantal! ;)
    Leuke foto's, vooral die uit het pretpark :P Sexy Kontje zeg :P grapje (A)
    Nouja, kusjes, Judith

  • 13 Maart 2006 - 17:36

    Monique En Henri:

    mooie fotos en nog veel plezier kusie en we missen je hoor

  • 16 Maart 2006 - 18:38

    Marianne En Ad:

    Chantal nog veel plezier in de laatste week in indonesie.Sinds donderdag 9 maart is Ad met de vut. We hebben nu dus veel vrije tijd.Maar dat merk je wel als je weer thuis ben. Heb je genoten in Jakarta. De fotos's die we steeds bij de verhalen zien zijn erg leuk. Geniet van je laatste weeken snel tot zien.

  • 16 Maart 2006 - 19:31

    Amy Foss:

    Hoi Chantal,

    Ik had je nog gesmst een tijdje geleden op je Nederlandse HP. Hebben jullie lekker gekookt vandaag. Misschien zien we hier ook nog wat van.

    Groetjes

    Amy

  • 17 Maart 2006 - 11:20

    Anne:

    Hoi Chantal.
    Nog een paar dagen
    en dan kom je terug.
    De groeten van Joost,
    Anita,Huub en Anne.

  • 29 Maart 2006 - 10:28

    Sylvia:

    leuke foto's wederom! Tja, niet nat van de regen, dan wel van de pyranja! Ik hoop dat het verder allemaal goed gaat met jullie. tot gauw en groeten van ons uit Nederland.Henk, Sylvia en Amber.xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Chantal
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 375
Totaal aantal bezoekers 38304

Voorgaande reizen:

28 Januari 2006 - 25 Maart 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: