Kerstmarkt - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Chantal Schijndel - WaarBenJij.nu Kerstmarkt - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Chantal Schijndel - WaarBenJij.nu

Kerstmarkt

Door: Chantal

Blijf op de hoogte en volg Chantal

15 December 2005 | Nederland, Amsterdam

Afgelopen zaterdag (10 december) was het kerstmarkt in Den Dungen. Deze werd georganiseerd door Stichting 't Oude Ambacht.

Omdat we geld wilden inzamelen voor de scholen in Indonesië hadden wij aan deze stichting gevraagd of wij op deze markt mochten staan en voor een goed doel spullen mochten verkopen. Dat mocht!! En daar waren we erg blij mee.
We benaderden een heleboel bedrijven uit de regio (Schijndel-Den Dungen-Gestel) en we kregen een berg aan spullen mee. Onze garage stond zo vol dat onze fietsen er bijna niet meer in pasten.
Na weken voorbereiding (denk hierbij aan het regelen van de spullen, prijsstickers maken, collectebussen regelen....) was het dan afgelopen zaterdag zover. Onze eerste inzamelingsactie was gestart.
En hoe!!!

Het was een drukte van jewelste, we waren soms met wel 3 klanten tegelijk bezig en ondertussen hadden we van de moeder van Nathalie ook nog een overheerlijke (warme) pizza hawaï gekregen, waar we niet eens tijd voor hadden. Mijn stuk pizza was dan ook ijskoud toen ik er eindelijk een overheerlijke hap uit kon nemen. (Maar Veronique, toch bedankt voor de goede zorgen)

Ook mijn ouders waren flink van de partij. Mee opbouwen van de kraam, klanten winnen en natuurlijk ook dingen kopen, want daar draaide het uiteindelijk om.

Al met al zijn Nath en ik best tevreden over hoe de markt is gegaan. We hebben veel geld op kunnen halen, maar het is natuurlijk nog lang niet genoeg.
Daarom zijn wij ook nog niet klaar met onze actie.

* Zaterdag 17 december, vanaf 20.00 uur doet mijn collega fluitist Patricia Vermeulen D-examen dwarsfluit in de St. Jacobus kerk te Den Dungen. Na haar examen is er gelegenheid tot donatie.

* Zondag 18 december, vanaf 15.00 uur ben ik, samen met Chantal Spierings, gastfluitist bij het kerstconcert van het koor Forza Vocale. Dit concert vind plaats in de Nederlands Hervormde Kerk te Berlicum. Ook daar is gelegenheid tot donatie.

Heb je geen tijd om te komen kan je altijd een donatie bij mij thuis afgeven. Of langsgaan bij basisschool Herman Jozef te Middelrode waar bij de hoofdingang en de kleuteringang een collectebus te vinden zal zijn.

Pfffff.... ik geloof dat we nu wel heel duidelijk hebben gemaakt dat we nog lang niet genoeg geld hebben opgehaald voor de scholen in Indonesië. Dus.... doe wat je niet laten kunt en GEEF voor het goede doel ;-D

Tot de volgende keer!

Doei doei,
x Chantal

Ps. Wil je ook iets doen, maar kan je niet komen, dan kun je ook geld overmaken naar het volgende rekeningnummer:
(Rabobank) 1298.93.153 t.n.v. C.J.D. van Schijndel te Sint Michielsgestel.
Vermeld het met donatie Indonesië

  • 15 December 2005 - 11:51

    Judith:

    Heej Heej.. Leuke site! xxx Judith..

  • 15 December 2005 - 16:16

    Alfo En Rina:

    Mooie site, wij zullen hem van dag tot dag volgen.

    XXXX VLEK

  • 15 December 2005 - 16:19

    Laurie:

    Hey chantallie,

    Leuk dat je zo'n site bij houdt. Dan kan ik mooi iedere keer zien hoe het met je gaat! :D Hoop dat mijn donatie goed terecht komt, maar dat geloof ik meteen :) Blijf bij de les als je daar bent en ik hoop dat jullie veel goeds kunnen verrichten daar want onderwijs is natuurlijk een geweldig doel! Ik zie je nog een aantal keren maar alvast heel veel plezier en de nieuwe show wel goed oefenen als je daar bent he ;p Liefs laurie

  • 15 December 2005 - 17:21

    Frank En Carony:

    Mooie site,Zullen regelmatig kijken.
    Doei!!!

  • 15 December 2005 - 19:03

    Carlijn:

    heey Vette site:D
    xxx carlijn

  • 16 December 2005 - 10:19

    Caroline:

    Leuk, dat ik jou nu ook kan volgen...succes met fluiten!

  • 16 December 2005 - 11:28

    Erica:

    Hoi Chantal,

    leuke site, ga ik mooi volgen. Nog even kijken hoe ik me kan aanmelden voor die mailinglist (altijd handig) Ik hoop dat het allemaal lukt met het geld verzamelen!!! Succes ermee en alvast veel plezier (maar voor die tijd zien we elkaar nog wel :))
    xxx

  • 16 December 2005 - 12:31

    Anne:

    Hey Chantal,

    Leuk dat jullie ook zoveel acties doen! Heel veel plezier in Indonesië!

    Groetjes Anne.

  • 19 December 2005 - 18:57

    Ellen:

    Dag Chantallie!
    Inderdaad een leuke en mooie site. Ik ga jullie belevenissen zeker volgen de komende tijd. Heel veel succes!!!

    Groetjes X Ellen

  • 19 December 2005 - 21:50

    Gerry De Keijzer:

    Stichting 't Oude Ambacht is blij dat we jullie hebben kunnen helpen en we gaan jullie zeker volgen op jullie reis. Veel succes en natuurlijk ook veel plezier toegewenst.

  • 21 December 2005 - 09:00

    Erica:

    Ha meissie,

    ik ben reuze benieuwd hoe je het gaat maken in Indonesie.
    Ga zeker al je berichtjes lezen.
    Zie je.

  • 22 December 2005 - 16:55

    Ome Frank:

    Dag Chantalleke,alles goed?Waar blijven die andere oompies?(en tantes)
    Veel plezier en een fijne kerst!!Goede reis,oom Frank en Tante Carony.

  • 24 December 2005 - 12:50

    Henri En Monique:

    hoi een mooie site we blijven je volgen veel succes daar groeten en kussies doeg

  • 01 Januari 2006 - 19:21

    Elise En Enrico:

    eej meisje,
    een hele mooie site en wij gaan hem zeker regelmatig bezoeken om bij te houden wat je daar allemaal uitvreet....

    liefs elise en enrico

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Chantal
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 327
Totaal aantal bezoekers 38304

Voorgaande reizen:

28 Januari 2006 - 25 Maart 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: