Website in de lucht! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Chantal Schijndel - WaarBenJij.nu Website in de lucht! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Chantal Schijndel - WaarBenJij.nu

Website in de lucht!

Door: Chantal

Blijf op de hoogte en volg Chantal

15 December 2005 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal,

Ik ga eind januari naar Indonesië. Samen met Nathalie Smits (mijn lieve vriendinnetje). We gaan daar samen stage lopen op de St. Yusuf school in Bandung op het eiland Java. We zijn hier 6 1/2 week en daarna gaan we nog 1 1/2 week rondreizen op het eiland Sumatra. Waar we overigens niet alleen vakantie houden, maar ook nog scholen gaan bezoeken.
Op deze website zal ik zo vaak mogelijk laten weten hoe het met me gaat en vertellen over alle belevenissen in het verre en warme Aziatische land.

Ik wens iedereen heel veel leesplezier op mijn website en ik hoop dat iedereen veel berichtjes achterlaat, want anders mis ik iedereen veelste veel!!!

Doei doei,
x Chantal

Ps. Wil je ook iets doen voor het goede doel, maar je hebt geen tijd om naar een van onze acties te komen, dan kun je ook geld overmaken naar het volgende rekeningnummer:
(Rabobank) 1298.93.153 t.n.v. C.J.D. van Schijndel te Sint Michielsgestel.
Vermeld het met donatie Indonesië

  • 15 December 2005 - 11:01

    Jos:

    Ha, ik ben mooi de eerstie die hier een berichtje typt!

    Nou, het duurt nog een maand, maar ik wil je in ieder geval HEEEL VEEL plezier wensen daar in indonesie! Lijkt mij ook echt harstikke leuk!

    Groetjes Jos

  • 15 December 2005 - 11:17

    Nathalie:

    Heey meis, leuke site joh! hoe kom je er toch op (hahaha) en een leuke foto trouwens!

    Ik zal je site heel vaak gaan bezoeken om te kijken of je het wel uit kan houden met mij :P

    Groetjes!

  • 19 December 2005 - 08:34

    Bianca Van Schijndel:

    Hoi Chantal,

    Ik heb zojuist jouw website bekeken en ga zeker vanaf 28 december jouw wel en wee bekijken. Heel veel succes in Indonesië.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Chantal
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 214
Totaal aantal bezoekers 38304

Voorgaande reizen:

28 Januari 2006 - 25 Maart 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: